Tilknyt bestiller til afdelinger 


Her finder du funktionen

Under hovedmenuen "Resten - Bestillere" klikker du i listen af bestillere på den bestiller du vil rette.

Hvis bestilleren du vil rette er dig selv, kan du i stedet klikke på billedet i øverste højre hjørne.

På bestillerens administrationsside klikker du på fanebladet "Kundeafdelinger".

Det ser du

En liste med de kundeafdelinger denne bestiller er knyttet til.

Hvis listen er tom er bestilleren ikke knyttet til nogle kundeafdelinger, og kan derfor ikke se nogle afdelinger i sin app-menu.

 
Dette symbol indikerer at bestilleren har booker-rettigheder på afdelingen, og automatisk vil anvende VKS-teambooking på denne afdeling.
 
Dette symbol indikerer at bestilleren vil anvende VKS-team på denne afdeling, og derfor kun kan bestille vagter, og se vagtstatus på allerede bestilte vagter.

Det gør du

Tilføj kundeafdeling til bestiller

Hvis du vil tilføje en afdeling til bestilleren starter du med at markere om bestilleren skal være normal bestiller på afdelingen, eller om bestilleren skal have bookingrettigheder.

Derefter starter du på at skive afdelingens navn i indtastningsfeltet, vælger afdelingen i dropdown-listen, og trykker .

Gentag ovenstående for hver afdeling bestilleren skal have adgang til.

Fjern kundeafdeling fra bestiller

Ønsker du at ophæve bestillerens tilknytning til en afdeling, afkrydser du afdelingen i listen. Du kan godt afkrydse flere afdelinger på en gang.

Klik herefter på knappen for at ophæve tilknytningen til de valgte afdelinger.

Alternativ

Du kan også gå til en kundeafdelings administrationsside, og under fanebladet "Bestillere" tilføje og fjerne bestillere til og fra afdelingen.

NB!

Efter du har tilføjet eller fjernet afdelinger til en bestiller, skal bestilleren slukke for sin browser og starte igen for at få sin app-menu genopfrisket med de nye afdelinger.